CERTIFICAT DE CALITATE SI CONFORMITATE, GARANTIE SI POLITICA DE RETUR
SC ONIXBOX BIJUTERII PERSONALIZATE SRL, autorizata de ANPC conform OG190/2000 sa efectueze operatiuni de metale pretioase, avand Autorizatia Nr. 0011038/03.02.2020, certifica atat calitatea, cat si conformitatea produsului cumparat, potrivit modelului prezentat Cumparatorului pe site-ul www.onixbox.ro. Vanzatorul acorda Cumparatorului o garantie comerciala independenta fata de garantia pentru lipsa de conformitate a produsului care se acorda in limita termenului de 24 de luni de la data cumpararii acestuia, conform Legii nr. 449/2003, privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora.
In cazul in care produsul nu respecta normele de calitate si conformitate, Vanzatorul va incerca remedierea acestuia in decurs de 5 zile lucratoare de la returnarea produsului.
Garantiile acordate nu acopera defectele produsului cauzate de actiuni precum: activitati sportive, profesionale, casnice, expunerea produsului la variatii bruste de temperatura si/sau umiditate, la contactul cu medii distructive precum: produse de curatare, clor sau alte substante ce contin clor inclusiv apa de la piscina, produse cosmetic, saruri, acizi, adezivi, abur, solvent, praf, uzura.
Prin astfel de actiuni asupra produsului se pot produce deficiente functionale si/sau structurale acestuia precum: zgarieturi, deformari, corodari, decolorari, ruperi, desprinderi, pori, fisuri etc.
Toate produsele vandute de OnixBox au garantie 24 de luni si sunt insotite de factura fiscala si garantie in format fizic sau digital, primite in colet sau prin e-mail. Garanția de conformitate are o perioada de 2 ani si se acordă in cazul produselor neconforme, cu vicii de fabricație sau defecte demonstrabile prin expertiză. Garanţia se acordă pentru defecţiuni de fabricaţie și nerespectarea caracteristicilor produsului. Nu se asigură garanţie pentru bijuteriile care prezintă semne de uzură, utilizare necorespunzătoare sau orice semn care poate arăta faptul că defectul putea fi cauzat de altceva decât de o problemă de fabricaţie.
Garantia devine nula sau inaplicabila in urmatoarele conditii:
Exista posibilitatea ca din motive independente de noi (erori de software, defectiuni tehnice aparute la server, erori operationale etc.) stocul sa nu fie actualizat in timp real. Din acest motiv, vanzatorul isi rezerva dreptul de a declina comanda in maxim 24h, exceptie facand cazul in care comanda este lansata vineri - declinarea comenzii se face cel tarziu luni (urmatoarea zi lucratoare).
Facem cele mai bune eforturi pentru ca tu sa primesti comanda in 24h – 48h de la data plasarii, insa exista posibilitatea ca din motive independente de noi, livrarea sa depaseasca 48h.
PASTRAREA BIJUTERIILOR
PURTAREA BIJUTERIILOR
Argintul este un metal pretios, iar in anumite conditii oxideaza. Oxidarea argintului 925 este un proces natural, prin care acesta isi schimba nuanta si este acoperit cu un strat galbui, maro mat, dand metalului pretios un aspect tern. Bijutetriile din argint pot oxida chiar si nepurtate, doar prin simplul contact cu aerul. Argintul placat cu rodiu are o rezistenta mai mare in procesul de oxidare, dar si acesta poate oxida in timp.
POLITICA DE RETUR
RETUR GRATUIT IN 30 DE ZILE
Daca un produs achizitionat de la OnixBox nu te multumeste 100% il poti returna in 30 de zile calendaristice de la momentul livrarii/ ridicarii. Trebuie doar sa completezi formularul de retur pana cel tarziu in a 30 - a zi calendaristica de la data livrarii/ ridicarii.
Serviciul OnixBox Retur Grauit in 30 de zile nu afecteaza dreptul legal de retragere in 14 zile pentru comert la distanta, ci vine in completarea lui, in beneficiul clientilor OnixBox.
Conform O.G. 34/2014, produsele nepersonalizate (fara gravura) se pot returna in ambalajul original (chiar daca acesta este rupt) si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile calendaristice de la primire, prin posta sau curierat rapid, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de returnare a produsului. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
a) pentru Comenzile achitate cu card online, prin restituire in contul din care a fost efectuata plata*;
b) pentru Comenzile achitate ramburs, restituire prin virament bancar*.
* Viramentele vor fi realizate in lei, in conturi bancare deschise pe teritoriul Romaniei.
Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea produselor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate. Vanzatorul va returna doar contravaloarea produselor, fara costurile de transport.
In cazul produselor nepersonalizate (fara gravura), care nu respecta normele de calitate si conformitate, Cumparatorul trebuie sa anunte vanzatorul in decurs de maxim 5 zile calendaristice de la primirea produsului, iar Vanzatorul se obliga sa ii inlocuiasca produsul cu unul conform, in decurs de 5 zile calendaristice. Costurile de livrare sunt sustinute de Vanzator, iar Cumparatorul trebuie sa ofere curierului produsul neconform in schimbul produsului refacut.
In cazul produselor personalizate, acestea nu se pot returna, decat daca nu se respecta normele de calitate si conformitate, iar Cumparatorul trebuie sa anunte Vanzatorul in decurs de maxim 5 zile calendaristice de la primirea produsului. Vanzatorul se obliga sa primeasca in atelier produsul neconform, suportand costurile de transport. Imediat dupa primirea produsului va incerca remedierea intr-un interval de timp de maxim 15 zile lucratoare de la sesizarea Cumparatorului. In cazul in care se constata defectiunea si aceasta nu se poate remedia, va inlocui produsul cu unul conform sau va restitui banii doar daca produsul nu se mai afla in stoc/ oferta de produse a Vanzatorului. Contravaloarea in lei va fi returnata in cel mult 30 zile calendaristice de la primire, iar suma inapoiata va include si costurile initiale de transport. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
a) pentru Comenzile achitate cu card online, prin restituire in contul bancar*;
b) pentru Comenzile achitate ramburs, restituire prin virament bancar*.
* Viramentele vor fi realizate in lei, in conturi bancare deschise pe teritoriul Romaniei.
Nu se considera lipsa de conformitate daca in momentul incheierii contractului de vanzare - cumparare consumatorul a cunoscut sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoasca aceasta lipsa de conformitate ori daca lipsa de conformitate isi are originea in materialele furnizate de catre consumator.
Consumatorul nu este indreptatit sa solicite desfiintarea contractului daca lipsa conformitatii este minora.
Desi se specifica mai sus ca produsele personalizate nu se pot returna decat in conditiile in care nu se respecta normele de conformitate, daca nu sunteti multumit de produsul gravat din motive estetice , va rugam sa ne contactati telefonic la 0751681666 sau pe mail la contact@onixbox.ro si sa ne sesizati problema. Va asiguram ca vom face toate eforturile pentru a va oferi un produs asa cum vi-l doriti si, in caz de nevoie, vom reface piesa.